7 תשובות
טעות שלא סלחתי לעצמי עליה קרה.
לא הענשתי את עצמי על זה.
כן ואני בחיים לא אסלח לעצמי על זה
אני עכשיו ממש קצת אחרי הטעות ואני תוהה האם לעשות את זה
כן