7 תשובות
טעות שלא סלחתי לעצמי עליה קרה.
לא הענשתי את עצמי על זה.
לא הענשתי את עצמי על זה.
כן ואני בחיים לא אסלח לעצמי על זה
אני עכשיו ממש קצת אחרי הטעות ואני תוהה האם לעשות את זה
אני עכשיו ממש קצת אחרי הטעות ואני תוהה האם לעשות את זה
כן
כן
קרה
באותו הנושא: