5 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה (:
אנונימית
בעייני תתעלמי, ותנסי להנות כמה שאת יכולה❤
גם אנחנו טסנו בקיץ שעבר לפראג ואחותי ממש לא רצתה לטוס כי התחילו אצלה את השירות כבר בסוף הקיץ והיא לא רצתה להפסיד, ופעם כבר נסענו לכנרת כשהיא פספסה מבחן באנגלית בגלל זה ולא רצתה לנסוע והיא פשוט כל החופשה לא הפסיקה להגיד שהיא רוצה הביתה וזה היה קשה
אז פחדתי ממש שזה גם מה שיהיה בפראג ושככה תראה החופשה שלנו והייתי בלחץ מזה
ובסוף הופתעתי לטובה ברוך ה' ולמרות שהייתי בטוחה שזה מה שיקרה כשטסנו היא כבר די שיחררה ובסוף ממש נהנהנו וזאת הייתה אחת החופשות הטובות שלנו כמשפחה
לפעמים דווקא כשחושבים שיהיה הכי גרוע ומנמיכים ציפיות ל0, בסוף מופתעים לטובה כי מכאן אפשר רק לעלות❤

וגם תחשבי שזה לא שונה ממה שיש בבית, רק שזה בחול אז בטוח יותר כיף מלהרגיש ככה בבית אלא להרגיש ככה ביוון
תהני מהמלון, מהבילויים ומכל מה שמיוחד ליוון ואין בבית, כי התחושה לא משתנה בבית או ביוון אבל העיקר שלפחות המקום יהיה יותר נחמד :))
שואל השאלה:
אנונימית
אני מבינה אותך בנוגע הריבים והעקיצות יש לי טיפ קטן שאולי יעזור ואולי לא זה בעיקרון להתעלם מהם כמה שאת יכולה ואני יודעת שכנראה זה מה שאת עושה רוב הזמן אם זה המצב לרוב אבל זה כל מה שאני יכולה לתת ואני תמיד פה אם את צריכה לדבר❤
^אין על מהה❤