6 תשובות
למכור לא. אם רשות העתיקות יודעת שיש ברשותך ענתיקה יש להם את הזכות החוקית לקחת אותה ממך בלי לשלם לך שיט.
שואל השאלה:
200-300 שנה במקרה שהוא לא משקר
אנונימית
כן תלוי כמה עתיק זה
כן תלוי כמה עתיק זה
שואל השאלה:
חשבתי זה רק אם אני בישראל כל עוד אני בחול הם לא יכולים לעשות לי כלום נכון?
אנונימית
כל עוד שאת והמגילה בחו"ל, כן. אם תחזרי ובבדיקה יפתחו את התיק, יש סיכוי שהם יבדקו את המגילה.