6 תשובות
כן למה לט את אחותה מה הקשר הגיל
זה לא בחירה שלך היא צריכה להציע
אני הייתי שושבינה בגיל 12 וחצי בחתונה של בת דודה שלי אז נראה לי שכן
תשאלי אותה
תשאלי אותה, זאת בחירה שלה יותר וגם אני לא רואה בעיה בזה, בכל מקרה בהצלחה (:
לדעתי היא צריכה להציע