5 תשובות
שואל השאלה:
לא היינו חברות לפני שהיינו ביחד
אבל נפרדנו בסבבה לא ברע
אנונימית
אז יש סיכוי טוב שתישארו חברות. תנסי להתנהג איתה כאילו כלום לא קרה
יש מצב, כנראה שכן.
אלא אם כן הייתן חברות גם לפני שהייתם ביחד, ואז רוב הסיכויים שלא
אנחנו לא יודעים כמה קרובות אתן אבל סיכוי טוב שזה יהרס
יש מצב אבל תלוי גם אם פגעת בו או משהו
באותו הנושא: