9 תשובות
לדעתי שמלה ממש מדהימה לאירוע כזה אבל אם את לא בקטע של שמלות אני משארת שגם לא בקטע של חצאיות, אז יכול להיות מתאים ממש איזה אוברול ארוך כזה מבד שמתאים במיוחד לאירוע באיזה צבע כמו ורוד בהיר או בורדו ועקבים ואיזה עגילים עדינים ובגלל שאת אחותה של הכלה אז יכול להיות נחמד שתשימי איזה "תכשיט" בשיער, אם את מכירה את התכשיטים בשיער האלה שממש הולכים ( כמו קשתות כאלה וסיכות אבל עם אבנים וזירקונים וכאלה ויש המון שהן עדינות )
:)
חצאית וחולצת בטן
ואם גם בזה את לא ממש בקטע
אז את יכולה ללבוש גינס כחול וחולצה לבנה חגיגית כזאת ועקבים אם יש לך
חולצה ומכנס חגיגיים
שואל השאלה:
וואי האמת שאוברול זה אחלה רעיון
אנונימית
את רעה
חליפהה
יהיה מהמם
זאת החתונה שלך אחותי תלבשי רק מה שאת רוצה
יהיה מהמם
לדעתי שמלה זה הכי מתאים לחתונה של אחות..
את לא חייבת ללבוש שמלה בשביל להיות חגיגית
יש גם חליפות יפות