4 תשובות
וואי כןן
ברור שכדאי לך
ברור! רק בהצלחה להשיג כרטיס לארס טור (אני גם מנסה :/ )
אנונימית
למה לא..? חח
זה לא משנה אם את מחשיבה את עצמך למעריצה או לא, כאילו אם את אוהבת את המוזיקה שלה ורוצה ללכת לחוות את החוויה האמיתית אז לכי, נראלי חח