11 תשובות
אנשים שאוהבים אותה כנראה?
שואל השאלה:
^רוב הסוויפטיז טסים להופעות שלה.
^רוב הסוויפטיז טסים להופעות שלה.
כי רובם גרים בארהב זה כמו שאני אלך להופעה של מה השם שלו נצ'י נצ' שכחתי את השם השני
הלוואי הייתי מצליחה לקנות כרטיס
העיקר להארי קניתי פעמיים
העיקר להארי קניתי פעמיים
שואל השאלה:
לא שאלתי בייב
לא שאלתי בייב
סתם חחח אבל לטוס להופעה שלה? מי יעשה דבר כזה
קנייה יותר טוב
כןכןכןכןכן אני טסהסהסהה
לונדון! לא יכולה לחכותת
מדריד
אני קניתי vippppppppppppppppppppp
its been a long time coming package
אני כל כך מתרגשת
its been a long time coming package
אני כל כך מתרגשת