7 תשובות
למה עדיין יש סוויפט? לא שמעתם שהיא תורמת לפלסטין?
זו יכולה להיות נוסטלגיה ולא כולנו ככה. אני רואה מה את אומרת וצודקת במאה אחוז אבל לראפ היה הייפ מטורף גם לפני 1989. מה האלבומים האהובים עלייך?
^
היא לא.
מה שקרה זה שחברה שלה הייתה במועדון שקומיקאי שתורם לפלסטין היה בו. אנשים חשבו שגם טיילור הייתה שם אבל היא רק חיכתה לחברה שלה בחוץ ואז הן הלכו לאכול ארוחת ערב. טיילור לא הייתה במועדון בשום שלב
היא לא.
מה שקרה זה שחברה שלה הייתה במועדון שקומיקאי שתורם לפלסטין היה בו. אנשים חשבו שגם טיילור הייתה שם אבל היא רק חיכתה לחברה שלה בחוץ ואז הן הלכו לאכול ארוחת ערב. טיילור לא הייתה במועדון בשום שלב
נכון^
יש לה הרבה אלבומים והרבה מעריצים הגיוני שכל קבוצת מעריצים של אלבום יצצו פתאום. אני צצתי כשהיא חידשה את 1989 ואני צצה שוב בגלל רפוטיישן כי שניהם האלבומים האהובים עליי, הם אלבומים מדהימים אני יכולה להבין מאיפה הם צצים המעריצים
היא כן, תקראי
היא לא!^