6 תשובות
משהי אמרה לנהג שאין למה מקום לשבת
אז הנהג אמר לה שמצידו תשב על הראש של סבתא שלו ואז היא התעצבנה עליו ובסוף הוא העיף אותה מהאוטובוס
פרט קטן ששכחתי הנהג זה אבא שלי
שואל השאלה:
^ זה עבירה על החוק עם זה היה קורה לי הייתי בוכהה
אנונימית
אוקיי היה איזה אחד באוטובוס שהתחיל להתווכח עם מישהו בטלפון, וזה היה נסיעה ארוכה והיה פקק, ואחרי איזה רבע שעה של צעקות נוסעים הצטרפו לשיחה של הבן אדם והתחילו לייעץ לו מה לעשות ואיך לשכנע את השני וכו'
זה היה ממש מצחיק, הרגשנו כבר קשורים לויכוח בקטע אישי
שואל השאלה:
קרה לי מלא פעמיםם
אנונימית
אישה אחת צלצלה לנהג לעצור, בתחנה שלה הנהג פשוט המשיך לנסוע והיא אמרה לנהג שהוא פספס, הוא תקף אותה בקול, היא התחילה לצרוח עליו ולקלל אותו משהו מפחיד והיה קרב צעקות וקללות בין שניהם (חבל שזה לא היה מוקלט חחח) ובסוף הנהג התעצבן והוריד אותה באמצע שום מקום שליטרלי לא קרוב לתחנה שהיא צלצלה בכלל ואין לי מושג איך היא חזרה

נהגים כאלה דווקא מאוד מכעיסים אותי (לא שאני מצדיק את האישה בתגובות שלה, אבל ברעיון היא בהחלט צודקת שהוא לא עצר לה)
יש לי סיפור על רכבת
הייתי עם חברות שלי ברכבת ליד שיכור אחד והוא עם הבירה שלו התחיל לספר לנו את קורות חייו וכולו מתנדנד, הוא סיפר לנו שאמא שלו נפטרה וכל שנה הם עושים לזכרה כל מני בשרים או משהו כזה ואני לא כל כך שמעתי כי הייתי עסוקה בלא לצחוק לאיש הזה בפנים