12 תשובות
את שמה ואז זה מוציא קבלה
זה כמו באוטובוס בתוך עיר, פשוט מחכים שתצא הקבלה.
לא אמור להיות לך ברב קו את הסמל של האוטובוס
שואל השאלה:
ושל העיר?
אנונימית
יש לך רק את סמל של הרכבת..
שואל השאלה:
אין לי את הסמל הזה
אנונימית
זה לא משנה. כל רב קו של כל החברות אמור להיות תקף בכל החברות. גם בלי שום סמל.
אם יש כמה מרחקים ומחירים (נניח שהאוטובוס עוצר בתוך העיר וגם לעיר אחרת, מחירים שונים) תגידי לנהג אם את נוסעת ליעד רחוק יותר.אם זה בין 2 ערים בדרך כלל תוכלי לעבור לאוטובוס בתוך העיר אליה את נוסעת בטווח שעה וחצי.לא משנה אם חברה אחרת.
שואל השאלה:
וזה בסדר שאין לי ברב קו את הסמל של אגד או דן?
אנונימית
כמו באןטובס רגיל בעיר,את שמה את הרב קו,ואז זה מוציא קבלה את לוקחת אותה והולכת לשבת,אם יש שם בידוק פשוט תתני את הרב קו .
פשוט שמים וזהו