8 תשובות
שואל השאלה:
אומיגאדד יש ציונים במשוב! הרגע בדקתי! קיבלתי 100
כל הכבוד! אני ב-4 יחידות חח
שואל השאלה:
וכמה קיבלת?
לא היה לנו בגרות.. יש לנו שנה הבאה
שואל השאלה:
אה
זה לא אמור להיות כתוב לך במשוב לפי המחנכת שלי.. היית אמורה לקבל סיסמא לאתר ושם את אמורה לראות את כל הציונים שלך (שיהיה גם בהמשך) לכל הבגרויות
שואל השאלה:
אז למה במשוב לא כתוב כלום?
אם זה 3 יחידות אז כן