9 תשובות
מה זאת אומרת?
שואל השאלה:
איך ההשפעה לא עוברת?
איך ההשפעה לא עוברת?
אנונימית
אני לא מבין
שואל השאלה:
מה אתה לא מבין?
מה אתה לא מבין?
אנונימית
את השאלה
שואל השאלה:
איך ההשפעה של החיסונים לא עוברת מהגוף?
איך ההשפעה של החיסונים לא עוברת מהגוף?
אנונימית
אם הבנתי נכון את הניסוח שלך לפעמים אחרי זמן מסוים ההשפעה עוברת ואין לך יותר נוגדנים
אנונימית
לפעמים זה כן עובר, לכן צריך לעשות חיסון לשפעת כל שנה.
ולאלו שלו, הגוף מפתח פשוט מנגנון נגד המחלה כשמתחסנים.
ולאלו שלו, הגוף מפתח פשוט מנגנון נגד המחלה כשמתחסנים.
^זו לא הסיבה שצריך לעשות חיסון שפעת כל שנה, שפעת היא משפחה גדולה של מחלות וכל שנה יש זנים ספציפים שמכים ולפי זה מחסנים אליהם. זה כל שנה חיסון אחר.
בקשר להשפעת החיסונים, כששמים חיסון אז הגוף מפתח נגדו נוגדנים ואז מערכת החיסון גם שומרת בזיכרון שלה את המחלה הזאת ככה שאם היא תפגוש אותה שוב היא תוכל ישר להכין את הנוגדנים מפעם קודמת ולהרוג את המחלה מהר (זה העיקרון של החיסונים וזה גם קורה בגוף אם סתם חולים במחלה). יש מחלות שהחיסון יהיה תקף לנצח ויש כאלה שהגוף מתחיל לשכוח בשלב כלשהו ואז החיסון מתחיל לפוג ואז צריך לחזק ולהתחסן שוב (זה לדוגמה למה מתחסנים לשעלת/טטנוס ומחלות נוספות ביסודי ושוב בחטיבה כדי לחזק).
בקשר להשפעת החיסונים, כששמים חיסון אז הגוף מפתח נגדו נוגדנים ואז מערכת החיסון גם שומרת בזיכרון שלה את המחלה הזאת ככה שאם היא תפגוש אותה שוב היא תוכל ישר להכין את הנוגדנים מפעם קודמת ולהרוג את המחלה מהר (זה העיקרון של החיסונים וזה גם קורה בגוף אם סתם חולים במחלה). יש מחלות שהחיסון יהיה תקף לנצח ויש כאלה שהגוף מתחיל לשכוח בשלב כלשהו ואז החיסון מתחיל לפוג ואז צריך לחזק ולהתחסן שוב (זה לדוגמה למה מתחסנים לשעלת/טטנוס ומחלות נוספות ביסודי ושוב בחטיבה כדי לחזק).
באותו הנושא: