8 תשובות
ממש לא, אני מחוסנת ולא צריכה לסבול מאלה שלא..
ואוו חלום
לא הייתי עובר
ממש לא, בטח יהיו מלא חולים
חד משמעית הייתי עוברת לשם, בעיני המדינה שלנו הולכת להתדרדר לדיקטטורה...
באמת שהייתי עוברת.
לא
מלחיץ