4 תשובות
אני פשוט חושבת שזה רק לשנייה ואז זה עובר
סובלים
איך כל כך מה לעשות זה פשוט עובר אחרי כמה שעות/ימים
חיסון לא כואב לי אז כאילו אין עם מה להתמודד..