7 תשובות
למה שתצאי בלי?
אנונימי
את הכי יפה שנוח לך
תנסי להסתיר עם הידיים תשלבי ידיים אולי
תעשי כאילו את מתכתבת ותצמידי את המרפקים אל החזה ככה שלא יראו כלום או שתשלבי ידיים
יש לך סווצרט או משהו שאת יכטלה לשים?
אם לא תקפלי את החוצה עם זומיה או משהו שהיה שתי שכבות ותקשרי מאחורה שזה לא היה שקוף
תשלבי ידיים וכנראה זה בגלל שקר לך תנסי למצוא איזה סוויטשירט או משהו