6 תשובות
דבר ראשון אתה ממש מתוק, דבר שני אתה כזה יכול לעבור צד של מדרכה שהיא תרגיש יותר בנוח.
תעשה לה מתיחה, תתחיל לרוץ לכיוונה
סתם, תנסה ליצור שיחה נחמדה כזה ולהיות חייכן, זה יגרום לה להפסיק לפחד, כן ברגע שתפנה אליה היא אולי תיבהל ותפחד אבל תוך כמה שניות היא תהיה רגועה והיא תבין שאתה נחמד ואז תוכל לעשות את מה שצריך, סתם לא
פשוט תעקוף אותה
^בשביל לעקוף הוא יצטרך לרוץ או ללכת מהר,ואז היא תחשוב שהוא רץ אחריה ותרוץ גם ואז הבהיל אותה יותר לול
אנונימית
אתה ככ מתוק,ורק תעבור מדרכה זהו
אנונימית
דבר ראשון אתה ממש מקסים.
אני יודעת שכבר כמה שעות אז אגיד לפעם הבאה- זה לא אשמתך בכלל שהיא מפחדת(כמובן שגם לא אשמתה) והמקסימום שאתה יכול לעשות זה לעבור מדרכה
אנונימית