36 תשובות
תעמידי פנים שאת מדברת בטלפון עם מישהו
אני כאן אם את צריכה!
לעשות כאילו את מדברת עם מישהו
תתקשרי להורה/דמות מבוגרת מהחיים שלך
קודם כל מוזמנת לדבר איתי איפה שרק תרצי בשיחה, רק תכתבי לי בפרטי...
דבר שני, אולי תתקשרי לאחד ההורים? האחים? חברות? את יכולה גם לעשןת כאילו את מדברת בכאילו עם מישהו או לשלוח הקלטה למישהו.
דבר שני, אולי תתקשרי לאחד ההורים? האחים? חברות? את יכולה גם לעשןת כאילו את מדברת בכאילו עם מישהו או לשלוח הקלטה למישהו.
פה בשבילך אם את עדיין שם
רוצה לדבר?
תלכי מהר ותסתכלי לכיוונים, אל תצרי קשר עין עם אנשים.
אל תכנסי לסמטאות חשוכות, תהיי בסביבה שיש בה הרבה מכוניות. אם את נתקלת באדם שנראה משונה כמו שיכור, אז לעבור לצד השני של המדרכה.
אל תכנסי לסמטאות חשוכות, תהיי בסביבה שיש בה הרבה מכוניות. אם את נתקלת באדם שנראה משונה כמו שיכור, אז לעבור לצד השני של המדרכה.
תסריט לשיחה מזוייפת שאני תמיד משתמשת בו בסיטואציות כאלה:
"היי נועם (או השם הראשון שעולה לי לראש) מה קורה?" לחכות 10 שניות בערך
"משוגעת את...את מגיעה לסקייטפארק/קניון/*כל מקום קרוב אליי*?" חכי כמה שניות
"אה את שם? טוב תצאי לכיווני אני באה מאיזור (איפה שאת)", חכי כמה שניות, תצחקי ומפה תני לזה "לזרום" סוג של
"היי נועם (או השם הראשון שעולה לי לראש) מה קורה?" לחכות 10 שניות בערך
"משוגעת את...את מגיעה לסקייטפארק/קניון/*כל מקום קרוב אליי*?" חכי כמה שניות
"אה את שם? טוב תצאי לכיווני אני באה מאיזור (איפה שאת)", חכי כמה שניות, תצחקי ומפה תני לזה "לזרום" סוג של
יש סרטן ביוטיוב "משטרה שלום" וזה כאילו טת מדברת עם המשטרה אז תשימי על רמקול ותעשי כאילו את מזמינה ניידת
אנונימי
היתה מישהי שרשמה להיות בהיכון עם מפתחות אל תרביצי עם מפתחות במיקרה שאת חייבת חס וחלילה כי הם יכנסו לתוך האגרוף ויפגעו בך יותר מאשר בפוגע עדיף לתת מכה עם יד פתוחה עם המפרק
אנונימית
תתקשרי למישהו אולי
24/4
אנונימי
לא הבנתי כל כך
צריכה עזרה?
לא כל כך הבנתי , אם את צריכה עזרה , תתקשרי למשטרה
צריכה עזרה?
לא כל כך הבנתי , אם את צריכה עזרה , תתקשרי למשטרה
מה קרה בסוף את בסדר? תעדכני
יפה שלי הכל טוב?
מה קורה את בסדר?
מה קרה לה?
אפשר הסבר על השאלה
אפשר הסבר על השאלה
אני חושבת שאתם נלחצים קצת מהר מדי,
סביר להניח שהיא הגיעה הביתה ונחה עכשיו, או שכחה מהסטיפס ותראה את זה מחר.
אז כן שואלת השאלה, אם את בבית עכשיו והכל בסדר נשמח לעדכון:)
סביר להניח שהיא הגיעה הביתה ונחה עכשיו, או שכחה מהסטיפס ותראה את זה מחר.
אז כן שואלת השאלה, אם את בבית עכשיו והכל בסדר נשמח לעדכון:)
סופר איידול צודקת וגם אהבתי את השם ותתנהגי כאילו את חולה או דפוקה בראש תעשי כאילו יש לך טיקים ופתאום תצחקי ואז תשתעלי תתנהג כאילו יש לך בעיות
תתנהגי**
אויש תודה רבה^^
הייתי שר את השיר אבל אני לא יודע את המילים
super idol de xiao rong
dou mei ni de tian
ba yue zhen wu de yang guang
dou mei ni yao yan
re ai yi bai ling wu du de ni
di di qing chun de zheng liu shui
here u go
dou mei ni de tian
ba yue zhen wu de yang guang
dou mei ni yao yan
re ai yi bai ling wu du de ni
di di qing chun de zheng liu shui
here u go
שואל השאלה:
וואיי תודה על הדאגה זה לא מובן מאליו❤
אני בסדר ברוך ה' עברתי את זה בשלום
תודה שוב❤
וואיי תודה על הדאגה זה לא מובן מאליו❤
אני בסדר ברוך ה' עברתי את זה בשלום
תודה שוב❤
תודה לאל הלחצת אותנו
שואל השאלה:
סליחה חחח בלי כוונה^
סליחה חחח בלי כוונה^
הכל בסדרר העיקר שאת בבית ובסדר
שואל השאלה:
תודה ❤
תודה ❤
יש ביוטיוב סאונד של "משטרה שלום"
מפחדת ממה? מה כבר יכול לקרות?
אנונימית
יכולים
לחטוף אותה
לאנוס אותה
להטריד אותה
יש מלא שיכןרים בלילה ולא חסר דברים שיכולים לקרות^
לחטוף אותה
לאנוס אותה
להטריד אותה
יש מלא שיכןרים בלילה ולא חסר דברים שיכולים לקרות^
לחטוף זה לרוב ילדים קטנים ואם זה יותר גדולים אז זה על אנשים מסויימים.
לאנוס לא עושים את זה ברחוב זה לרוב אנשים שמקירים.
להטריד כן
ושיכורים גם כן
יש גם מחבלים כי רוצחים גם כן זה על אנשים מסויימים.
לאנוס לא עושים את זה ברחוב זה לרוב אנשים שמקירים.
להטריד כן
ושיכורים גם כן
יש גם מחבלים כי רוצחים גם כן זה על אנשים מסויימים.
אנונימית
שמעי אני לא יודעת איך לספר לך את זה אבל יש הרבה מקרי חטיפות שזה לא ממש חטיפה זה פשוט לחטוף מישהי לאנוס אותה ולשחרר אותה. וזה קןרה לצעירנו להרבה גם אם את לא מןדעת לזה זה קורה
^
אאוץ
זה לא כואב?
אאוץ
זה לא כואב?
לפי החוק אסור להסתובב עם סכין ללא רישיון יכולים לשים אותך בכלא על זה רק בגלל שהוא עליך גם אם זה לא למטרות רעות.
אנונימית