6 תשובות
זה מסוכן בעיקר לזקנים, שימי אלתוש ואת תהיי בסדר
אני גרה בתל אביב כל חיי, פעם אחת לא הייתה כאן בעיה כזו 3>
זה לא קשור פשוט עכשיו יש מקרי הידבקות בתא והמרכז^
כן
היום הייתי
זה לא צריך לעצור תחיים אם את לא בת 80 טת תהיי בסדר גם אם תיעקצי אבל פו תתלבשינטוב ושימי אלתוש איפה דלא
היום הייתי
זה לא צריך לעצור תחיים אם את לא בת 80 טת תהיי בסדר גם אם תיעקצי אבל פו תתלבשינטוב ושימי אלתוש איפה דלא
פשוט תשימי אלתוש ומכנסיים ארוכים ומידי פעם תשימי לב אם יש עליך יתוש
כן מה
באותו הנושא: