7 תשובות
בטח שיש.
אם את מעל 18 מועדונים
אם לא, סנטר, עזריאלי, שוק הכרמל, האיזור של מגדל השעון ביפו באמת הכי יפה שיש, ים, קניון טי אל וי, חדרי בריחה, שרונה ויש עוד מלא מוזמנת לכתוב לי בפרטי לאן בא לך ללכת באופן כללי אני אכתוב לך מקומות ספציפיים
שואל השאלה:
אני שואלת בגלל הקורונה
כבר פתחו כל מיני מקומות
מתחמים פתוחים (ביג, סנטר..) כאלה שבאוויר הפתוח.
עזריאלי, שרונה, כל מיני מתחמי בילוי..
לא הרבה, כמעט הכל סגור את יכולה ללכת למסעדה ולאכול בפארק את יכולה ללכת לסנטר
לא אין מה לעשות שם הכל שומם
נו באמת זאת תל אביב ברור שיש מה לעשות שם