3 תשובות
היי :) אני הייתי בול באותה סיטואציה, כיתת מחוננים בחטיבה ובתיכון החלטתי לעבור לכיתה רגילה. סיימתי עכשיו יב והרחבתי כימיה ביולוגיה.
בגדול הציונים שלי מאוד עלו במעבר מהחטיבה לתיכון, כן הרגשתי שהרבה יותר קל לי מבחינת רמת הלימודים - אבל חד משמעית היה עומס בכיתות יא ותחילת יב. אישית הצלחתי להתמודד עם זה. מבחינת האנשים כן הרגשתי שאני כבר לא בכיתת מחוננים, אבל האמת שאישית זה עשה לי טוב שיש פחות תחרותיות.
אם יש לך עוד שאלות אשמח לענות :)
אנונימית
שואל השאלה:
יש משהו שאני צריכה לדעת לגבי המעבר הזה?
וגם הלימודים בכיתה שלנו היו ממש מהירים ויש לי קליטת חומר באמת מעולה אבל לא הספקתי תמיד לעמוד בקצב
בתיכון (לפחות בכיתה י) הלימודים יהיו יותר מהירים או שהם טיפה יותר נורמליים (5 יחל מתמטיקה 5 יחל אנגלית)
מבחינת הקצב הוא חד משמעית יורד, בכיתה י אין ממש עומס מהבחינה הזאת. 5 יחל מתמטיקה זה קשה אבל בכיתה י זה באמת בסדר במיוחד אם כבר למדת חלק מהחומר הזה בכיתה ט
אנגלית אישית עשיתי מואץ אז היה לי קצת עומס אבל ב5 יחל ברגיל זה ממש סבבה
וכמו שמי שמעליי כתבה חשוב להיות מאוד פתוחה ללהכיר אנשים, ונראה לי גם לא לזלזל בלימודים בכלל למרות שזה מרגיש שהרמה פחות גבוהה
בהצלחה!!!
אנונימית
באותו הנושא: