6 תשובות
מה ברור שלא אנחנו היינו גם ככה וזה באמת סבבה ואפילו לא מרגיש הרבה
בכיתה שלי אנחנו גם 38 ואנחנו שורדים. אבל אם קשה לך עם רעש ולא אכפת לך לעבור כיתה אז אולי כן
כן וואי זה נשמע לי מלא אמאלה אנחנו רק 28
אנונימית
כדאי
גם בעד שלום לא הייתי עוברת כיתה בכיתה יא
אנונימית
לא אנחנו 41 שנתיים אפשר לשרוד
באותו הנושא: