3 תשובות
ללמד דברים הכרחיים
שואל השאלה:
וואי באמת שכן
אנונימי
ללמד באופן מעניין יותר, דרך הלימוד בבית הספר משעממת' לרוב היא רק שינון חומר, דרך זו מדכאת את סקרנות התלמידים ורצונם לשאול שאלות. אם דרך הלימודים תהיה מעניינת ובו זמנית מלמדת התלמידים יתעניינו יותר בשיעור ויזכרו את החומר טוב יותר.

חלוקה לרמות - יש תלמידים שקולטים את החומר מהר יותר ויש תלמידים שקולטים אותו לאט יותר. חלוקה לרמות במקצועות תוכל לאפשר לתלמידים מתקשים יותר זמן לתרגל וללמוד את החומר ולתלמידים שקולטים חומר מהר יתאפשר ללמוד חומר מתקדם יותר. רעיון זה קצת קשה ליישום מכיוון שהוא ידרוש כיתות נוספות ובבתי ספר רבים זה לא אפשרי.