7 תשובות
כי לחלק יש מועדי ב'
:(
זה תלוי לאיזה כיתה אתה עולה ובאיזה מצב לימודי אתה
פחות מדברים על זה השנה
כי לכיתה יא יש מועדי ב וקורס קיץ לחלק
אז מבחינתי החופש הגדול מתחיל רק עוד חודש
אני מתלהבת וחכי שבוע הבא כבר כל הרחובות יהיה מפוצצים בילדים 24/7
אנונימית
יש לחלקנו בגרויות ומתכונות עדיין גם בחופש
אני מתלהב (: