6 תשובות
כי זאת תכנית מעניינת
בגלל שזה הדבר היחיד שיש לעשות ולראות כרגע
אנונימית
כי יש מריבות.
כי אנשים אוהבים דרמה ובאח הגדול תמיד יש דרמה
כי למה בעצם? אני ממש מתלהבת מזה כי אני ממש אוהבת את התוכניות הזאת❤❤❤
אני דווקא אוהבת את התוכנית הזאת
אנונימית