9 תשובות
לא. תעשי שעווה
שואל השאלה:
אבל שעווה צריך לחכות שמספיק יגדל וזה מציק
אבל שעווה צריך לחכות שמספיק יגדל וזה מציק
אנונימית
לאא אחרכך יגדלו לך שיערות ממש כהות
שואל השאלה:
סוו??
סוו??
אנונימית
אני מגלחת בידיים והאמת עדיף לך שעווה
אחרי יום של גילוח כבר יש קוצים וצריך לגלח כל איזה יומיים והשערות נהיות כהות יותר
קיצר תעשי שעווה
אחרי יום של גילוח כבר יש קוצים וצריך לגלח כל איזה יומיים והשערות נהיות כהות יותר
קיצר תעשי שעווה
אם באלך קוצים בידיים תגלחי אם לא תעשי שעווה ביי
שואל השאלה:
תראו מה כתבתי בהתחלה
תראו מה כתבתי בהתחלה
אנונימית
תלוי אם יש לך זמן וכוח לעשות כל שבוע גילוח אז סבבה אבל אם אין אז אל תעשי למרות שאני אוהבת שזה חלק וכיף
שואל השאלה:
שבוע זה סבבה ברמות אבל אני שעירה אז לא יודעת אם לי זה יהיה שבוע
שבוע זה סבבה ברמות אבל אני שעירה אז לא יודעת אם לי זה יהיה שבוע
אנונימית
באותו הנושא: