13 תשובות
עדיף שעווה כי אז זה גדל ויש קוצים כאלה אבל כן בעקרון את יכולה
אנונימית
אם את מוכנה מהרגע שאת גילחת פעם ראשונה לגלח כל יומיים שלושה אז כן
עדיף שעווה
לייזר הכי טוב אם יש אפשרות
אם לא אז שעווה
אנונימית
תעשי שעווה מומלץ
כן
בכנות, אם לא רואים אותן באופן ברור לא
זה לא משהו ששמים לב אליו כל עוד הן לא ממש ברורות ומרגע שתגלחי הן יגדלו יותר כהות ובקצב הרבה יותר מהיר וכל הזמן יהיו לך קוצים על היד, אם כבר להוריד אז שעווה
אישית אני מגלחת וזה לא צומח יותר עבה ודברים כאלה