10 תשובות
שעווה נשמע כואב
שעווה
שעווה אבל גילוח יותר קל אבל עושה נקודות לא לכולם כן אבל לרוב
כעיקרון אם יש לך אפשרות לייזר זה הכי טוב
אבל בין לגלח לשעווה עדיף שעווה, אל תשלחי אם את לא עושה לייזר
שעווה תמיד עדיף אבל גילוח יותר פשוט
תלוי איפה שעווה מורידה את השיער ולוקח יותר זמן לצמוח , גילוח כל שבוע ..
עדיף שעווה
לייזר/ אינפרא (צריך לגלח בשביל זה)
אנונימית
שעווה, זה כן כואב קצת אבל עדיף לך מלגלח
לגלח זה נוראי כל כמה ימים שוב ושוב וגודל קוצני כזה לא נעים .