12 תשובות
כי המדינה הפוכה
יש יותר הסתה נגד שמאלנים אבל שיהיה
2 הצדדים לא בסדר
2 הצדדים לא בסדר
בסטיפס זה הפוך
אנונימי
כי לשמאל יש פחד אמיתי מבינים. בתת מודע הם מבינים שאנחנו גוברים עם השנים וזה מכעיס אותם..
כי העולם צבוע
ברוכים הבאים למדינת ישראל
" הדמוקרטית "
" הדמוקרטית "
למה כשימנים מסיתים נגד השמאל זאת העברת ביקורת וכששמאלנים מעבירים ביקורת על הימין זאת הסתה? אלו שאלות מקבילות.
לשאלה, השמאל לא מסית נגד הימין. הם מראים מה הימין עושה במדינה ונותן לאחרים להסיק את המסקנות. הימין אומר לך בדיוק מה לעשות ובמה להאמין וזאת הסתה
לשאלה, השמאל לא מסית נגד הימין. הם מראים מה הימין עושה במדינה ונותן לאחרים להסיק את המסקנות. הימין אומר לך בדיוק מה לעשות ובמה להאמין וזאת הסתה
מדינה דפוקה יש לנו
יש הבדל בין אפשרות להביע דעה פוליטית בציבור לשטיפת מוח
כי השמאלנים הם כביכול ה"דמוקרטיים הנאורים" שיש להם פריווילגיה לומר מה שהם רוצים כי וואלה יש להם גיבוי
כי כשהימין מותח ביקורת על השמאל ניסים ואטורי משווה בין חמאס וקציני צה''ל לשעבר שיוצאים להפגין נגד הממשלה
אבל כשהשמאל מותח ביקורת על הימין זה כי הימין מחוקק חוק רבנים, חוק טבריה, חוק השתמטות, חוק דרעי, חוק דרעי 2
אבל כשהשמאל מותח ביקורת על הימין זה כי הימין מחוקק חוק רבנים, חוק טבריה, חוק השתמטות, חוק דרעי, חוק דרעי 2
קודם כל, שניהם לגיטימיים. שנית כל, הרבה שמלאנים מרגישים בדיוק אותו דבר אבל לצד השני. דבר שלישי, תחפש כמה שמלאנים נרצחו על ידי ימנים בגלל הדעה שלהם וכמה ימנים נרצחו בגלל הדעה שלהם על ידי שמלאנים.
אנונימית
באותו הנושא: