3 תשובות
מי אמר? לשני הצדדים מותר לתת ביקורת
אין חוק שמונע מאנשי ימין להביע את דעתם כמו שאין חוק שמונע מאנשי שמאל להביע את דעתם.
יש לכל אחד זכות לחופש הביטוי
כי הם מפחדים שיגידו להם שהם טועים
כל פעם שעושים את זה אומרים דיי לפילוג צבועים