10 תשובות
שיט תפסת אותי
כי אנחנו לא נושכים חזק מדי כבר מהתת מודע
שואל השאלה:
גם שעושים חזק בכוונה זה לא כואב רק בטעות
התשובה פשוטה מאוד.. כשעושים את זה בכוונה, אנחנו לא רוצים מן הסתם שזה יכאב לנו,
כשזה מגיע פתאום, זה כואב כי אנחנו לא שולטים בזה.

וכן נשכתי את הלשון חח
כי אנחנו מודעים לזה שאנחנו עומדים לנשוך את הלשון שלנו
לא מצחיק קראתי את התיאור וצחקתי כי לא נשכתי את הלשון ואז פשוט נשכתי את הלשון וכואב לי רצח עכשיו
שואל השאלה:
חחחצחחח
כי את עושה את זה חלש
אם את עושה את זה חזק זה יכאב
אנחנו נפסיק לפני שזה יותר מידי כואב
כי אנחנו מודעים לזה שאנחנו הולכים לנשוך את הלשון, כואב לנו כשזה בא במפתיע
אנחנו מפחדים להכאיב לעצמנו, אז אנחנו לא עושים באמת חזק.
למרות שעכשיו ניסיתי לנשוך וזה כן כאב..
באותו הנושא: