התחברות
הרשמה
למה כשאנחנו נושכים את הלשון שלנו בכוונה זה לא כואב אבל כזה בטעות אז זה כן?
25 במרץ 2022, 11:01
לשון
כאב
נשיכות
תשובה אחת
כי כשזה בכוונה אנחנו מוכנים לזה, כשזה בטעות זה מפתיע אותנו
ל
לא יודעת מה אני עושה כאן
באותו הנושא:
למה כשאנחנו נושכים בטעות את הלשון זה כואב, וכשאנחנו נושכים את הלשון בכוונה - זה לא כואב? ועכשיו שאלה שמעניינת אותי, למה אתם נושכים את הלשון עכשיו?
למה כשנושכים בטעות את הלשון זה כואב וכנושכים בכוונה זה לא כואב ?
מה קורה לגוף שלנו כשאנחנו מתנשקים ?
למה כשאנחנו נושכים את הלשון בטעות אז זה כואב לנו, אבל כשאנחנו נושכים את הלשון בכוונה זה לא כואב?
גם אתם נושכים את הלשון כשאתם כותבים/מקלפים איזה פרי/ או משהו כזה?
זה כואב מאוד כשאתה נושך את הלשון בטעות אבל למה זה לא כואב כשאתה נושך אותה בכוונה?
למה כשנושכים את הלשון בטעות זה כואב וכנושכים את הלשון בכוונה זה לא כואב?_.
כשאנחנו מתנשקים אז הוא נושך לי את השפתיים לפעמיים בכוונה כזה. יש פה עוד בנות שחבר שלהם נושך להם את השפתיים או שהוא מוזר?
התקלחתי וחשבתי על זה למה הלשון שלנו נחה על החלק העליון של הפה??
מי המציא את השאלה שאם נושכים את הלשון בכוונה זה לא כואב ובלי כוונה זה כן כואב?
איך קורים לנשיקה הזאת שאם הלשון ואחרי זה נושכים את השפה התחתונה?