התחברות
הרשמה
למה שבטעות נושכים את הלשון זה כואב ובכוונה זה לא?
18 במרץ 2023, 22:00
לשון
נשיכות
למה
2 תשובות
כשבכוונה את תעצרי כשזה ממש יכאב, כשזה בטעות את מכאיבה לעצמך בלי להתכוון
P
Pretzel logic
מניח שאת גם לא מוכנה לזה וגם העוצמה יותר חזקה..
ב
בדיוק כמו שאני
באותו הנושא:
למה כשנושכים בטעות את הלשון זה כואב וכנושכים בכוונה זה לא כואב ?
למה כשאנחנו נושכים בטעות את הלשון זה כואב, וכשאנחנו נושכים את הלשון בכוונה - זה לא כואב? ועכשיו שאלה שמעניינת אותי, למה אתם נושכים את הלשון עכשיו?
למה שנושכים את הלשון בטעות זה כואב אבל שנושכים אותה בכוונה זה לא?
למה כשנושכים את הלשון בטעות זה כואב וכנושכים את הלשון בכוונה זה לא כואב?_.
זה כואב מאוד כשאתה נושך את הלשון בטעות אבל למה זה לא כואב כשאתה נושך אותה בכוונה?
יש דבר יותר כואב מלנשוך את הלשון בטעות??
למה שנושכים את הלשון בטעות זה כואב מאד ושנושכים בכוונה זה לא כואב??
למה כשאנחנו נושכים את הלשון בטעות אז זה כואב לנו, אבל כשאנחנו נושכים את הלשון בכוונה זה לא כואב?
מי המציא את השאלה שאם נושכים את הלשון בכוונה זה לא כואב ובלי כוונה זה כן כואב?
עוד אנשים נושכים את הלשון בזמן שהם מתעטשים?
למה זה כואב שנושכים את הלשון בטעות אבל לא כואב שעושים את זה בכוונה?