9 תשובות
לא, כל השתדלות היא טובה ומוערכת
ממש לא
ממש לא זה שתי מצוות
לא, אתה לפחות מנסה לחטוף מה שיותר קל לך. כל עוד זה לא בא מזלזול ואתה לא סתם מניח תפילין כמו טקס.
אנונימי
שואל השאלה:
^אני פשוט לא רוצה להשניא על עצמי את הדת אבל אני כן משתדל גם בשבת פשוט יש שבתות שאני מחלל
^אני פשוט לא רוצה להשניא על עצמי את הדת אבל אני כן משתדל גם בשבת פשוט יש שבתות שאני מחלל
בע"ה תתגבר על זה, כל מאמץ הוא שווה. אתה מנסה את המקסימום , גם אם לא הלך לך, לא להישבר, תקבל שכר על כל רגע שכן שמרת, זה לא או הכל או כלום, למרות שהמטרה היא הכל. אבל אנחנו לא מלאכים ויש לנו יצר הרע, לכן מן הסתם שנכשל, למרות שננסה להילחם שלא.
אנונימי
ממש לא צדיק
שתי מצוות נפרדות יקרות מאוד
שתי מצוות נפרדות יקרות מאוד
ותסתכל על כל הרגעים בהם כן שמרת שבת.. הם פה איתך המצוות האלה שעשית ישמרו לך לנצח
באותו הנושא: