6 תשובות
כן
שואל השאלה:
אבל למה? אם אני חי בדעה שיש דברים שלדעתי הם לא נכונים ולא מרגיש לי נכון
אנונימי
זה שאתה רוצה לקעקוע או רוצה לאכול חזיר זה משהו אחד
השאלה היא אם אתה עושה את זה

דרך אגב אין דבר כזה דתי לייט / דתי לא לייט וכל זה. יהודי זה יהודי, כולנו צריכים לקיים את המצוות של התורה, יש מצוות שיותר קשות לאחד ולאחר פחות, וכן להיפך. האם זה אומר שאם קשה צריך לוותר על המצוות? לא, אלא צריך להקריב את הרצון שלנו למען ה' ולשמור את מצוותיו. השכר על זה הוא עצום ונצחי!
^ לאלוקים, זה אסור.
לחלוטין.
אל תהיה דתי לייט, זה או להיות דתי או שלא.
גם אין דבר כזה חרדי.
זה אנשים המציאו בשביל להגיד אני לא מחמיר" אבל בתכלס חייב להחמיר
זה איסור תורה חמור מאוד, שלא תוכל כמעט לתקן לעולם, זה לכתוב על הגוף שלך שאין לך חלק באלוקי ישראל, חבל מאוד

ובלי קשר זה די מכוער, במיוחד כשעוברות השנים והעור לא מתוח