5 תשובות
תאכלי בחוץ מה כבר יקרה חח
בתיאבון
אנונימי
שואל השאלה:
עם כל זה שאני אוכלת אוכל מאוד בריא ביום יום ://
אנונימית
שואל השאלה:
אני והראש שלי בחרדות מזה שאני אראה שינוי חיצוני של יותר מדי בגלל זה חח
אנונימית
מותר לך לאכול בחוץ מדי פעם הכל בסדר
אל תדאגי מזה
החוכמה זה להתמיד לא שווה להיות קיצוני ולהחזיק מעמד חודש ובמבה
פעם בשבוע לא יקרה כלום