5 תשובות
שואל השאלה:
~אור~, ברור שאני מעריך אותו, אבל זה מרגיש כאילו שנתקע להמון אנשים דמות כזו של אב שיושב כל היום מול הטלוויזיה ומפצח וצועק על הילדים.. אפילו שבזמן הילד עושה משהו רע האב צריך להעניש אותו ו"לשחק אותה" קשוח, ואז הילד רץ לאמא שמחבקת אותו והוא זוכר את אביו כדמות מאיימת ואת אימו כרחמנייה.. ובזמן הזה כשקשה לאב בלב כולם זוכרים רק את טוב הלב של האם
נכון..
וגם אני לא הערכתי מספיק את אבא שלי ורק אחרי שנפטר הבנתי כמה הוא היה חשוב בחיים שלי וכמה לא הערכתי אותו מספיק
כל עוד יש לכם אבא תנצלו את זה תעריכו אותו
שואל השאלה:
אנונימית, לדעתי את צריכה להעריך את ההורים שלך, כי אני בטוח שהם רוצים לשבת כל היום ולצחוק איתך, אבל הם יודעים שאם לא יעבדו וישיגו כסף, הם עוד יותר לא יוכלו לשבת ולדבר איתך, לכן (לדעתי) כל יום כשהם חוזרים הביתה מותשים מהעבודה, תבואי אליהם תתני להם חיבוק חזק חזק, ותגידי תודה.
אני מרגישה את זה קצת תמיד אבל תמיד צריך להעריך את ההורים שלנו ולכבד אותם ולאהוב אותם למרות הריבים הם דואגים לנו
הם מוערכים..
תלוי במשפחה.