התחברות
הרשמה
אשמח לחוות דעות על איך ניגנתי ושרתי :) -
קישור מצורף
28 במאי 2024, 00:52
חוות דעת
ביקורת
נגינה
סרטונים
3 תשובות
יפה מאוד כל הכבוד
R
Roach
ממש יפה אבל המנגינה יותר גבוהה מהקול שלך
M
Masako
יפה
(
(^o^)
באותו הנושא:
אשמח לחוות דעת על השירה, תמיד זה היה תחביב ולא שרתי לאף אחד!
היי, שרתי משהו ואשמח לחוות דעת
אשמח לשמוע את דעתכם, איך ניגנתי/שרתי ?
אוקיי שרתי פה את השיר creep אשמח לחוות דעת מה אתם חושבים :) ממש השתדלתי
היי אשמח לחוות דעת, כתבתי ספר ואשמח אם תקראו את התקציר ותגידו אם זה נשמע מעניין
אממ שרתי משהו ואני אשמח לחוות דעת (:
אוקי אממ שרתי דואט עם מישהי ואני אשמח לחוות דעת..
אשמח לחוות דעת על איך שרתי תהיו אמיתיים פליזז
הי ניגנתי ושרתי שיר שנקרא הלב שלנו כאן
אשמח לקבל חוות דעת על איך שרתי וניגנתי את השיר, תודה מראש :)
אשמח לחוות דעת על שיר שניגנתי ושרתי