התחברות הרשמה

איך יצא לי השיר? ניגנתי ושרתי

https://voca.ro/1hbXuab4nQZ8
סבבה?
28 בפברואר 2024, 21:25
שירהחוות דעתנגינהשירים יפיםביקורת    
2 תשובות
אמאלה מהמם ברמות!!
ממש אהבתי, למה אתה לא מתחיל קריירה מוזיקלית?
א
אוהבת את החיים❤
מושלם :)
פ
פסנתר זה החיים
באותו הנושא:
ניגנתי התחלה של שיר. תנסו לזהות.
יש לכם מושג איזה התחלה של שיר ניגנתי בסירטון?
הי ניגנתי ושרתי שיר שנקרא הלב שלנו כאן
נחשו איזה התחלה של שיר ניגנתי.. מישהו יודע??
מזהים את השיר? איך ניגנתי?
היי ניגנתי ושרתי את השיר אמא אם הייתי
הי ניגנתי ושרתי שיר מה אומרים? תהיו כנים
ניגנתי ושרתי שיר של לינקין פארק איך זה לדעתכם?
ניגנתי בגיטרה בחדר ושרתי ואבא שלי ניסה לתקן על נזילה מצינור כלשהו
אני ממש אוהבת לשיר ושרתי כל שיר אפשרי שאני מכירה רעיונות לשירים שאני יכולה לשיר
היי ניגנתי את השיר The Sound of Silence