6 תשובות
לא. רק בנים. בנות רגישוץ ותמיד צודקות
ברור, אף אחד לא מלאך
מן הסתם..
כן חד משמעית.
זה תלוי.
יש בנות שלפעמים פשוט יוצאות להן פליטות פה לפעמים או דברים אחרים.
אבל כמובן גם בנים וגם בנות טועים וטועות
זה תלוי.
יש בנות שלפעמים פשוט יוצאות להן פליטות פה לפעמים או דברים אחרים.
אבל כמובן גם בנים וגם בנות טועים וטועות
לפעמיים בנות יש אגו ולא מורידות אותו ואומרת שהם תמיד צודקות
כן
מישהי שבוגדת בחבר שלה
מישהי שבוגדת בחבר שלה
באותו הנושא: