10 תשובות
אני חושבת שעד שלא נהיה בסיטואציה לא נבין את האובססיה הזאת של לא לאכול ולרדת במשקל בדחיפות
יש דבר כזה שנקרא הפרעות אכילה, תחפש בגוגל לפני שאתה אומר שטויות כאלה. זה לא כזה פשןט כמו שזה נשמע. זה הפרעה נפשית לכל דבר
שואל השאלה:
צריך להזיז את התחת וללכת לחדר כושר
וואלה תגידו מה שתגידו זה הפתרון
צריך להזיז את התחת וללכת לחדר כושר
וואלה תגידו מה שתגידו זה הפתרון
זה הדבר הכי טיפשי שמישהו יכול להגיד, אם לא חווית את זה אין לך זכות לשפוט ולהגיד שזה לא מסובך.
ברור שזה הפיתרון אתה חושב שאני לא יודעת? אבל זה לא אומר שהמוח שלי יתן לי לעשות את זה בדרך כזאת. זה קשה באמת ואתה לא תבין עד שתחווה את זה
אין לך זכות לשפוט כמו שלאף אחד מאיתנו אין. אנחנו לא במקום של אותן בנות וזה תהליך שלא כזה פשוט כמו שאת מתארת אותו
שואל השאלה:
שבנות בסטיפס כותבות "אכלתי מספיק היום?" ואז אומרות שהן אכלו כריך בבוקר ואיזה סלט מסכן וואלה כן מישהו צריך לתקן אותן.
לא רק שזה טיפשי, זה גם ממש מסוכן.
שבנות בסטיפס כותבות "אכלתי מספיק היום?" ואז אומרות שהן אכלו כריך בבוקר ואיזה סלט מסכן וואלה כן מישהו צריך לתקן אותן.
לא רק שזה טיפשי, זה גם ממש מסוכן.
אז בתור אחת מהבנות האלה, אני אגיד שבאמת אין לך שום זכות לשפוט
ומן הסתם שאני יודעצ שזה טיפשי ומסוכן אבל זה לא עוצר אןתי
ומן הסתם שאני יודעצ שזה טיפשי ומסוכן אבל זה לא עוצר אןתי
שואל השאלה:
לא שופט תעשו מה שאתם רוצים פשוט נמאס לי מהפסד של "אני פשוט שמנה ואין לי מה לעשות לגבי זה"
כי זה לא נכון
לא שופט תעשו מה שאתם רוצים פשוט נמאס לי מהפסד של "אני פשוט שמנה ואין לי מה לעשות לגבי זה"
כי זה לא נכון
לי יש הפרעת אכילה. ולא, זה ממש לא פשוט כמו שאתה אומר, זו סוג של מחלה ולא משהו שנכנסים אליו מבחירה, וזה ממש לא רק סביב רזון. אני לא טיפשה, אני יודעת בדיוק מה נכון ומה בריא לי, אבל זה לא העניין. בתוך זה אין שום רצון לבריאות, ובכנות אף פעם אין דבר כזה מספיק רזה, אז אימונים ולאכול בריא לא יעזור. אני חושבת שמי שלא חווה את זה בחיים לא יוכל להבין. ומצטערת אבל להגיד "פשוט" ו"לא מסובך" זה סתם מטומטם, המון אנשים שחווים את זה מאוד אינטליגנטים ומודעים להשלכות ולמה נכון לעשות, אפילו יותר טוב ממך. אבל זה לא קשור למדע, פיזית איך הגוף עובד ומה צריך לעשות בשביל לרדת במשקל, את זה כולם יודעים. זה החוסר שליטה, זו התמכרות לכל דבר. תאמין לי שכולם יודעים מה נכון ומה לא, אבל לצערי אין קשר להגיון בזה.
אגב זה המון פעמים מתפתח אפילו לא מרצון להרזות
אגב זה המון פעמים מתפתח אפילו לא מרצון להרזות
אנונימית