11 תשובות
חצי שנה למדתי כמה שירים אבל אז שברו לי את הגיטרה והפסקתי
לא הצלחתי
זה לא עובד ככה
אני מנגן מעל 5 שנים ועדיין יש מקום לשיפור
מה הכוונה בללמוד
פשוט אקורדים?
שואל השאלה:
ללמוד לנגן פשוט על סמך שמע
אנונימית
זה לא עובד ככה
צריך לדעת מספיק תווים ותיאוריה
לא חייב לא תווים ולא תיאוריה
אם יש לך פרפקט פיץ' לא אבל זה משהו שצריך לאמן
שואל השאלה:
אתה מדבר מניסיון?^^
אנונימית
לא הצלחתי
חצי שנה בערך ואת אמורה להיות סבבה כבר
כמעט חודשיים ולבד