7 תשובות
אצל מורה לגיטרה
דוד שלי לימד אותי אקורד אחד בכיתה ד ומאז נדלקתי על זה אז החלטתי ללמוד לבד הייתי נוראית איזה שנתיים ואז התחלתי ללמוד טכניקות ואשכרה ללמוד על הגיטרה ואיך היא בנויה והיה לי שיפור מטורף בתוך חודשיים
איך? אני פשוט לא.
אנונימית
למדתי שיר אחד שממש רציתי, עבדתי עליו כמה ימים עד שהצלחתי
ואז עוד אחד שלקח קצת פחות זמן
ואז עוד אחד ועוד אחד
ובסוף הטכניקה הופכת להיות משהו שאתה לא צריך ללמוד אלא קיים אצלך ושיר חדש זה רק צירוף חדש של דברים ללמוד
התחלתי אצל מורה בגיל 13 בערך וכנראה שלא הייתי מצליח להתמיד אם אמא שלי לא הייתה יושבת לי על הראש להתאמן.
בשלב מסוים הבנתי את הבסיס ואחרי שעברתי כמה מורים התחלתי לנגן בהרכבים וטקסים בבצפר ולמדתי לאלתר כמו שצריך. איכשהו שם עבר 9 שנים ואני עדיין נהנה מלנגן (למרות שאני כנראה צריך מורה ללמוד עוד תחומים שחיפפתי כשהתחלתי לנגן)
אני עוד שם איפשהו בהתחלה
אבל נגיד אחותי, היא למדה מהיוטיוב שירים ספציפים שהיא רצתה ואז למדה אקורדים
ואז לאט לאט אתה לומד
צריך להתאמן הרבה
אבא שלי לימד אןתי 4 אקורדים בסיסיים וכל השאר לבד