5 תשובות
תלמדי אקורדים זה יותר קל לדעתי ויש באינטרנט
חח את טועה^
תווים זה הרבה יותר קל, אני התחלתי ללמוד מתווים, לא מאקורדים

ורין לי מושג מה זה טאב.
אבל אם את רוצה ללמוד תווים תמצאו שיר שאת אוהבת באינטרנט תמצאי לו תווים, ותתחילי ללמוד לנגן אותו
^אני התחלתי מאקורדים והיה לי ממש קל,כל אחד מוצא מה שנוח לו,תנסי להתחיל מתווים,לא הצלחת תנסי לעבור לאקורדיום ואז תביני מה יותר קל
זה לא או אקורדים או תווים. זה 2 דברים שונים.
תווים זה לא דבר מאוד שימושי בגיטרה היום, אלא אם את מתכננת ללכת לכיוון הקלאסי/ג'אז ונגינה מקצועית.
בכללי, בשביל ללמוד תווים, צריך גם ללמוד תאוריה במקביל - צריך לדעת את 12 התווים באוקטבה, קצב (שלמים, חצאים, רבעים, שמיניות...) ועוד.
תווים, בשונה מטאבים, לא מראים לך איפה את צריכה לנגן, אלא איזה תו את צריכה לנגן. את תתאימי את עצמך לאיזה סריג ללחוץ. כלומר, אם כתוב לך התו 'לה' באוקטבה הכי נמוכה בכיוון סטנדרטי בגיטרה, תוכלי לנגן מיתר 5 פתוח או סריג 5 במיתר 6.
אנונימי
יותר נפוץ ללמוד טאבים בגיטרה מאשר תווים והאמת שגם יותר קל כי טאבים מראים לך בדיוק איפה ללחוץ כשאת מנגנת.