18 תשובות
לא
לא אבל זה לא דבר שאפשר כל כך להשוות
לא, היו מלא אנשים צדיקים אחרי
יש נביאים תנאים אמוראים
יש נביאים תנאים אמוראים
לא...
שלמה המלך אגב לא היה כזה צדיק גדול.
שלמה המלך אגב לא היה כזה צדיק גדול.
^מה אתה אומר
כן. שלמה המלך נישא להמון נשים נוכריות וגבה המון מיסים מישראל.
כן הוא עשה את זה על מנת לעשות שלום עם העולם ולבנות ממלכה חזקה
הוא היה המלך הכי טוב בישראל
כן הוא עשה טעות עם בת פרעה אבל אנחנו לא בדיוק יודעים מה היה שם
אבל הוא עדיין היה אחד מהכי צדיקים בעולם!!
הוא היה המלך הכי טוב בישראל
כן הוא עשה טעות עם בת פרעה אבל אנחנו לא בדיוק יודעים מה היה שם
אבל הוא עדיין היה אחד מהכי צדיקים בעולם!!
אני לגמרי מסכים איתך שהוא היה מלך טוב מאוד.
אבל צדיק לפי הראיה שלי זה "שומר מצוות וחוקי אלוהים", למה? כותב ספר מלכים מסתמך *אך ורק* על הקריטריון הזה.
אבל צדיק לפי הראיה שלי זה "שומר מצוות וחוקי אלוהים", למה? כותב ספר מלכים מסתמך *אך ורק* על הקריטריון הזה.
אז לפי מה שאתה אומר זה שהיו רק ארבעה צדיקים אי פעם?
בני אדם עושים טעויות אם לא שמת לב וה' מקבל את זה
בני אדם עושים טעויות אם לא שמת לב וה' מקבל את זה
ושלמה עשה את מה שעשה לגמרי לשם שמים
אבל לא להנשא למאות נשים נוכריות.
שלמה הוא לא כזה צדיק.
שלמה הוא לא כזה צדיק.
למלך מותר להנשא לנשים נכריות, רק שהיה מגבלה של 7.
אני אומר לך שאתה טועה כשאתה אומר שהוא לא צדיק
אני אומר לך שאתה טועה כשאתה אומר שהוא לא צדיק
^אני אומר שהוא לא *עד כדי כך* צדיק.
שואל השאלה:
שלמה היה המלך הכי צדיק
שלמה היה המלך הכי צדיק
אנונימי
שואל השאלה:
הוא היה עם אלפי נשים כי הוא לא רצה שיתבוללו והוא רצה שהיהודים יהיו ביחד מאוחדים וזה כן מעשה טוב
הוא היה עם אלפי נשים כי הוא לא רצה שיתבוללו והוא רצה שהיהודים יהיו ביחד מאוחדים וזה כן מעשה טוב
אנונימי
^ברה כמה מאות מהן היו נוכריות.
ארבעת היחידים שמתו רק בעטיו של נחש, כלומר מעולם לא חטאו הם בנימין בן יעקב, כלאב בן דוד, ישי אבי דוד ועמרם אבי משה
אז לא יש מעליו
אז לא יש מעליו
^וגם אלה, אנחנו לא יודעים עליהם הרבה.
באותו הנושא: