3 תשובות
"בנות" לא משחקות ככה בגברים
אף אחד לא יודע מה קרה, ואם היא ככה אז שתלך..
ואם לא נפגשתם עדיין אז זה לא באמת נחשב
יש משפט שאומר
"אל תתנהג כמו בן זוג אם אתה לא בן זוג" או ההפך.
אני לקחתי את המשפט הזה לתשומת ליבי, עד שלא קורה משהו במציאות ומתחילים להגדיר את זה, זוגיות - זה לא.
יש אנשים בעולם הזה שמתנהגים כמו טיפשים, מהסיבה הפשוטה שהם לא יודעים איך לדבר על הדברים
כנראה.
בכל מקרה אני מבינה את הקושי שלך, תנסה כרגע לעשות דברים שירגיעו אותך ויעשו לך טוב
תהיה בסביבה שאתה אוהב ומרגיעה אותך
תשתף חבר / מישהו שקרוב אליך
או שתשתף פה, מוזמן אגב.
אף אחד לא יודע מה קרה, ואם היא ככה אז שתלך..
ואם לא נפגשתם עדיין אז זה לא באמת נחשב
יש משפט שאומר
"אל תתנהג כמו בן זוג אם אתה לא בן זוג" או ההפך.
אני לקחתי את המשפט הזה לתשומת ליבי, עד שלא קורה משהו במציאות ומתחילים להגדיר את זה, זוגיות - זה לא.
יש אנשים בעולם הזה שמתנהגים כמו טיפשים, מהסיבה הפשוטה שהם לא יודעים איך לדבר על הדברים
כנראה.
בכל מקרה אני מבינה את הקושי שלך, תנסה כרגע לעשות דברים שירגיעו אותך ויעשו לך טוב
תהיה בסביבה שאתה אוהב ומרגיעה אותך
תשתף חבר / מישהו שקרוב אליך
או שתשתף פה, מוזמן אגב.
לא בהכרח שהיא שיחקה בך, זה לגיטימי וקורה שאנשים מאבדים עניין. כמובן היא יכלה לסיים את הקטע ביניכם בצורה יותר יפה ומנומסת ולא איך שהיא עשתה. אבל בכללי, זה נורמלי לאבד עניין, ולא בהכרח אומר ששיחקו ברגשות שלך
זה מובן שאתה מרגיש ככה כי היא התנהגה בצורה מגעילה.
זה מובן שאתה מרגיש ככה כי היא התנהגה בצורה מגעילה.
למה את מכליל?
באותו הנושא: