5 תשובות
אממ מה הבעיה עם מישהו שכותב ריפליי יס אור נו?
שואל השאלה:
^ אף אחד לא ענה .
^ אף אחד לא ענה .
אנונימית
מה הקטע של לערוך..?
וזה בסך הכל סטורי זה לא איזה משהו נורא
וזה בסך הכל סטורי זה לא איזה משהו נורא
כן, האקסית שלי הכרתי מאינסטגרם והתאהבתי בה משם עוד לפנע שפגשתי אותה
כן
באותו הנושא: