5 תשובות
אממ מה הבעיה עם מישהו שכותב ריפליי יס אור נו?
שואל השאלה:
^ אף אחד לא ענה .
אנונימית
מה הקטע של לערוך..?
וזה בסך הכל סטורי זה לא איזה משהו נורא
כן, האקסית שלי הכרתי מאינסטגרם והתאהבתי בה משם עוד לפנע שפגשתי אותה
כן