3 תשובות
ברור שזה נורמלי אתה יודע זה הגיוני שתהיה לך ידידה יפה אתה לא חייב ישר לאהוב אותה בקטע כזה (או בכלל)
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה נורמלי שאני לא מרגיש אליה כלום עדיין?
אבל זה נורמלי שאני לא מרגיש אליה כלום עדיין?
אנונימי
בסדר גמור לא הבנתי מה השאלה?
רגשות זה דבר שנבנה עם הזמן
רגשות זה דבר שנבנה עם הזמן
באותו הנושא: