3 תשובות
ברור שזה נורמלי אתה יודע זה הגיוני שתהיה לך ידידה יפה אתה לא חייב ישר לאהוב אותה בקטע כזה (או בכלל)
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה נורמלי שאני לא מרגיש אליה כלום עדיין?
אנונימי
בסדר גמור לא הבנתי מה השאלה?
רגשות זה דבר שנבנה עם הזמן