2 תשובות
אני לא מזדהה ובחיים לא הזדהתי אבל זה הגיוני ואני שומעת על מלא אף פעם לא חשבתי שזה לא נורמלי
אנונימית
הייתי מאוד מחובר לחלק מהמורות שלי בבית ספר, אמא שלי נפטרה בכיתה ד ככה שהן היו חצי דמות אמהית בשבילי במיוחד בתיכון, def relatable