5 תשובות
אני מצטערת לשמוע שזה ככה
ההורים שלי נשואים וזה קורה לי מאז שאני זוכרת את עצמי :>
אולי אני לא מזדהה לגמרי כי ההורים שלי עוד משום מה נשואים אבל אני מבינה אותך.
אנונימית
מצטערת לשמוע שזה ככה
הם פחות רבים אצלי כי הם גם פחות רואים אחד את השני אבל לפעמים הם כן וזה משגע כאילו למה התגרשתם כדי להמשיך לעשות את זה עכשיו יש לכם אפשרות להפסיק תנצלן את זה
אני יכולה ממש להזדהות
ההורים שלי התגרשו כשהייתי בת 3 ואין לי אחים
הם כל הזמן רבים ושמים אותי באמצע
עזבתי את אבא שלי לפני שנה ובכלל לא אכפת לו :)
אם את רוצה את יכולה לדבר איתי בפרטי
זה קורה לי בתור הורים נשואים :)
אנונימית
ההורים שלי גרושים ואמא שלי שמה אותי תמיד באמצע אפילו משטרה באו כמה פעמים בגלל זה ואיכשהו אני עדיין גרה אצל אמא שלי